Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

Instagramový účet Semenáč.cz

 

 

 

DOPRAVA A PLATBA

Možnosti dopravy a platby Semenáč.cz

ZBOŽÍ V AKCI

cena 719 Kč
skladem
cena 119 Kč
skladem
cena 299 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


» Reklamace objednávky
Jak reklamovat objednávku?

 

Všechny naše zásilky se snažíme balit správně, dbáme na maximální ochranu našich produktů během přepravy. I přesto se může stát, že bude naše zásilka poškozená a nedorazí k Vám zcela v pořádku.

Může se rozbít sklenice s medem či roztrhnout a vysypat sáček s oříšky. Všichni jsme jen lidi, (a to včetně pracovníků České pošty či jiných přepravních společností). Může se tudíž taková událost stát, proto níže naleznete praktický návod, který Vám usnadní proces reklamace dané zásiky.

Kontaktní informace našeho eshopu se suchými plody, sušeným ovoce, zdravou stravou.

 

Jak při takové situaci tedy postupovat?


1. Převzetí zásilky - vizuální kontrola

Při převzetí zkontrolujte neporušenost krabice. Převzetím zásilky totiž stvrdíte, že jste zásilku převzali bez patrných závad. Pokud je ale obal poškozen, sdělte to přímo doručovateli a sepište zápis o škodě (reklamační list). Zásilka nám bude ihned vrácena a zašleme Vám novou.

 

2. Poškozený obsah zásilky

Pokud zjistíte, že je obsah zásilky poškozený až po jejím rozbalení, kontaktujte přímo nás. Uveďte číslo objednávky, které naleznete na přiložené faktuře nebo v naší mailové komunikaci. Dále, prosím, uveďte seznam poškozených věcí - zde je potřeba poškozené zboží vyfotit, nejlépe ještě v krabici.

 

Velice důležité je zásilku správně nafotit.


Fotografie by měly obsahovat:

  • obsah z blízka - produkty
  • obsah jako celek
  • krabice ve které zásilka dorazila včetně etiket
  • výplně a obalový materiál

 

Mail na nás: obchod@semenac.cz

Telefonní kontakt: +420 774 317 088